Brenda Bruin, raadslid VVD-Heiloo

1.      1.      Wie ben je in 5 tot 10 steekwoorden?

Positivo, toegankelijk, luisterend oor, ambitieus, doelgericht.

2.      Waarom ben je raadslid?

Ik ben raadslid omdat ik graag mede bepaal, hoe het met ons mooie dorp gaat.

3.      Wat wil je de komende periode voor Heiloo bereiken?

Zodra de wetgeving vanuit Den Haag duidelijkheid schept rondom de stikstofregels, zo snel mogelijk huizen bouwen en afslag A9 realiseren. Verder vind ik het van belang dat al onze inwoners de zorg krijgen die ze nodig hebben, zonder lange wachtlijsten.

4.      Wat doe je naast je raadslidmaatschap?

Naast mijn raadslidmaatschap heb ik een fulltimebaan in de logistieke dienstverlening.

5.      Heb je al een bijzonder moment in de raad meegemaakt?

Na de Provinciale Statenverkiezingen vond ik het zo ontzettend bijzonder dat wij in Heiloo het enige blauwe plekje waren in de kop van Noord-Holland. Dat maakt me heel trots. Verder ben ik heel blij dat mijn motie over de nieuwe inklapbare tribune voor sporthal Vennewater is aangenomen. Ik hoop dan ook dat er snel gestart kan worden met de bouw/verbouw van de sporthal, inclusief The Spot! Het is mooi dat ook dit jaar gestart wordt met de verbouw van de Muziek- en Dansschool. Op deze manier blijft Heiloo een geweldig dorp met veel faciliteiten om van te genieten op het gebied van muziek, kunst en cultuur en sport.

6.      Wat wil je nog verder delen met de inwoners van Heiloo?

Doordat we een VVD-gemeente zijn, kan het haast niet anders dan dat er gelijkgestemde inwoners zijn die ook mee willen praten over hoe we Heiloo nog mooier en groener kunnen maken. Dat kan door onze fractievergaderingen bij te wonen, maar ook eens in de zoveel weken de koppen bij elkaar te steken om over verschillende onderwerpen te praten. Mocht u daarin geïnteresseerd zijn, kunt u mij bereiken op vvdheiloo@outlook.com. Ook hebben we elke 2 maanden, de laatste vrijdag van de maand een borrel bij Herberg Jan van 17 tot 18 uur. Aanstaande 26 mei is weer zo een borrel. Wees welkom!